trénink

25.-26.5.2019 VESLAŘSKÁ REGATA MEMORIÁL JIŘÍHO VEJLUPKA PŘEBOR OKRESU NYMBURK
25.-26.5.2019 VESLAŘSKÁ REGATA S MEZINÁRODNÍ ÚČASTÍ HODONÍN
1.-2. 6.2019 MISTROVSTVÍ OBLASTI L A B E
1.-2. 6.2019 MISTROVSTVÍ OBLASTI M O R A V A
1.-2. 6.2019 MISTROVSTVÍ OBLASTI V L T A V A
7.6.2019 UNIVERZITNÍ OSMY
8.- 9.6.2019 PRIMÁTORSKÉ OSMIVESLICE
21.-23. 6.2019 MISTROVSTVÍ ČR ŽACTVA
28.- 30.6.2019 MČR DOROSTU, JUNIORŮ, U23 A SENIORŮ
4.7.2019 HRADIŠŤSKÝ SPRINT
13.- 14.7.2019 MISTROVSTVÍ ČR MASTERS S MEZINÁRODNÍ ÚČASTÍ
17.8.2019 CHALUPA CUP – JINDŘICHŮV HRADEC
24.-25. 8.2019 TŘEBOŇSKÁ REGATA S MEZINÁRODNÍ ÚČASTÍ
31.-1. 9.2019 SLOVÁCKÁ REGATA BŘECLAV
31.-1. 9.2019 LITOMĚŘICKÁ REGATA S MEZINÁRODNÍ ÚČASTÍ
7.9.2019 ROUDNICKÉ SPRINTY – Memoriál Františka VRBY
7.-8. 9.2019 POLABSKÝ POHÁR - Brandýs
20.9.2019 MISTROVSTVÍ ČR VE SPRINTU
21.-22. 9.2019 MISTROVSTVÍ ČR 2019 DRUŽSTEV A FINÁLE POHÁRU ČR 2015 VE VESLOVÁNÍ
28.9.2019 OTROKOVICKÉ SPRINTY
28.9.2019 POHÁR KLUBU VESLAŘŮ MĚLNICKÝCH 1881 PŘEBOR OKRESU MĚLNÍK
28.9.2019 ČIKO CUP (Slapy)
27.-28.9.2019 OSMY BRNO
5.10.2019 HRADIŠŤSKÝ ŠESTIKILÁK
7.10.2019 VESLAŘSKÉ PONDĚLÍ
19.10.2019 DISTANČNÍ ZÁVOD VE SKIFU O CENU J. ONDRÁKA A VE ČTYŘCE O CENU M. SUCHOPÁRA
2.11.2019 HEAD OF PRAGUE

Kalendář

trénink

Zásady veslařského tréninku i obecné fyzické přípravy si můžete přečíst v odborné publikaci od Přemka Panušky. V publikaci naleznete celou řadu užitečných informací od určení prahových hodnot, přes technické parametry a seřízení lodi, až po plánování tréninku a základy výživy. Celý text knihy naleznete zde.
Správná technika vychází z nohou, které obstarávají asi 70% potřebné síly. Nohy záběr zahajují, následně se zapojuje trup a dokončují jej paže. Správný stupeň odporu nastavovaný klapkou na pravé straně trenažéru je pro naprostou většinu lidí i cvičení do stupně 4. Je třeba si uvědomit, že reálnou zátěž a intenzitu cvičení si řídí každý sám bez ohledu na nastavený stupeň odporu tím, kolik sil dá do záběru, který je prováděný výbušně a dynamicky, samozřejmě s přihlédnutím ke zvolené intenzitě cvičení. Návratová fáze tempa slouží odpočinku, měla by být uvolněná a pomalejší nežli záběr. Pro animaci správně provedeného tempa si rozklikněte…
Projděte si s námi nejčastější chyby, které můžete dělat při jízdě na trenažeru. Pokud si chybu uvědomíte, lze ji vždy napravit!!! USTŘELENÍ SLAJDU Nejvážnější chyba v technice, vyvarujte se i pouhému náznaku! Chybně: Zahájení záběru bez dostatečně zpevněného trupu. Odpor madla pak zbrzdí pohyb paží a horní části trupu a sedátko je v pohybu během záběru “předbíhá”. Ve snaze dohnat tuto ztrátu je pak přetěžována spodní část zad. Síla nohou není efektivně přenášena na madlo. Náprava: Věnujte pozornost správnému zahájení záběru. Ujistěte se, že se Vaše paty, kolena, hýždě, ramena a paže dávají do pohybu v jeden okamžik . Nezahajujte…
Běh 3 kopce Veslařská